• IT üzemeltetési és üzemeltetés támogatási szolgáltatások

    Vállaljuk partnereink informatikai infrastruktúrájának teljes körű üzemeltetését távoli hozzáféréssel, szükség esetén helyszíni megjelenéssel vagy helyi rendszergazda esetén a támogatásukat L2 és L3 szinten, illetve a gyártókkal való kapcsolattartást.

  • IT outsourcing

    Vállaljuk partnereinkhez üzemeltető rendszergazda kihelyezését napi 8 órás helyszíni jelenléttel, vagy akár több műszakos állandó helyszíni munkavégzéssel.

  • Rendszertervezés és rendszerintegráció

    Vállaljuk strukturált gyengeáramú és optikai hálózatok megtervezését és kiépítését, akár „zöldmezős” vagy „barnamezős” projektként és meglévő hálózatok bővítését. Az informatikai aktív hálózatok, SAN, LAN tervezését, kiépítését, konfigurálását. Ugyanakkor számítási és tárolási kapacitások szakértői méretezését, kialakítását elsődleges telephelyen vagy távoli telephelyen, valamint backup és DR siteok kialakítását szinkron és aszinkron replikációval, akár azonnali, kiesés nélküli átállással.

  • IT tanácsadás

    Felmérés és fejlesztési tanácsadás: Teljes körű IT felmérésünk során dokumentáljuk ügyfeleink IT infrastruktúrájának aktuális állapotát és szakmai tanácsot adunk a szükséges fejlesztésekre. Javaslataink során arra törekszünk, hogy biztonságos és megbízható IT működést alakítsunk ki ügyfeleink számára. Napjaink aktuális kihívásának eleget téve NIS2 jogi és informatikai tanácsadással segítjük az EU-s direktíva alá tartozó partnereinket.

  • Rendszeroptimalizálás

    Sokszor tapasztaljuk, hogy a korszerű megoldások szakszerűtlen bevezetésével is radikálisan csökkenhet az informatikai rendszerek hatékonysága. Mi segítünk abban, hogy a technológiailag korszerű megoldások valóban hatékony IT működést eredményezzenek a rendelkezésre álló erőforrások optimális felhasználásával.

  • IT stratégia kidolgozása

    Gyártói partnereinknek köszönhetően folyamatosan értesülünk az elérhető technológiai újdonságokról. Rendszermérnökeink segítségével segítünk eligazodni ügyfeleinknek a rengeteg lehetőség közül a legoptimálisabb megoldás megtalálásában és ezek felhasználásával hosszútávú koncepció kidolgozásában.

  • Elege van már abból, hogy minden a legrosszabb pillanatban mondja fel a szolgálatot?
  • A nagyobb rendszereinek üzemeltetése bonyolult és költséges?
  • Túl sok szakemberrel áll kapcsolatban, de vannak olyan feladatok, amiket közülük senki sem vállal?
  • Nem tudja, hogy a felmerülő problémák melyik üzemeltető hatáskörébe tartoznak?
  • Sok ideje megy el árajánlatok kérésével, és a megfelelő szakember megtalálásával?
  • Nem vállalja senki a kisebb munkák elvégzését?

Mi olyan megoldást kínálunk, ami mindezekre a problémákra gyors és megbízható válaszokat ad. Cégünk segítő kezet nyújt minden olyan helyzetre, ami ezen a weboldalon szerepel. Ön csak jelzi a hibát, mi pedig megkeressük rá az alkalmas szakemberünket és megoldjuk a problémát! Engedje, hogy levegyük a terhet a válláról!

Csomagjaink

Igény esetén a csomagok bővíthetőek, egyedi ajánlatért keressen minket!

Basic

  • Legfeljebb 15 munkaállomás
  • Legfeljebb 1 szerver
  • 5 órás felmérési és tanácsadási keret
  • Eseti feláras mérnöki munkavégzés
  • Ticketing rendszer + email + telefon

Közepes

  • 16-50 munkaállomás
  • Legfeljebb 3 szerver
  • 10 órás felmérési és tanácsadási keret
  • Havi 3 óra mérnöki órakeret
  • Ticketing rendszer + email + telefon

Nagy

  • 50 feletti munkaállomás
  • Legfeljebb 5 szerver
  • 15 órás felmérési és tanácsadási keret
  • Havi 6 óra mérnöki órakeret
  • Ticketing rendszer + email + telefon

Keressen minket

Kérjen ajánlatot vagy bővebb információt szolgáltatásainkról az alábbi űrlapon.

Rólunk

Az EURO-PROFIL Kft. cégcsoport 1984-ben alakult és a mai napig 100%-os magyar tulajdonban van. Cégcsoportunk mára a hazai irodatechnikai és IT piac egyik vezető szereplőjévé vált.

Országos értékesítési és szervizhálózatunk lehetővé teszi, hogy partnereink – területi elhelyezkedéstől függetlenül – az általunk vállalt rövid rendelkezésre állási időn belül igénybe vehessék szolgáltatásainkat. A több, mint 350 000 000 Forint értékű készletállomány biztosítja a folyamatos és gyors reakciót.

Évente több, mint 6 000 informatikai eszközt értékesítünk, és több mint 10 000 eszközt üzemeltetünk országosan.

Cégünk fő tevékenységi köre az informatikai, nyomtatási és dokumentumkezelési megoldások értékesítése, üzemeltetése. Ügyfeleink egyre növekvő igényeinek kielégítését, valamint a cégünktől megszokott kiemelkedő színvonalú szakértelmet és kiszolgálást képzett informatikai szakembereink biztosítják.

Több, mint 4000 elégedett ügyfelünk az állami és a versenyszféra közel teljes spektrumát lefedi.

Képviselt márkáink többek között
Dokumentum kezelés:

Konica Minolta, Xerox, Epson, HP, Lexmark

Informatika:

ASUS, HP, HPE, DELL, CISCO, TP-link, MikroTik

Vizuáltechnika:

LSK, Samsung, LG, SONY, Viewsonic, Barco

Szoftveres megoldások:

Microsoft, ANDOC, Pagecontrol, egyedi üzleti megoldások